به من نخنـــــــــــد

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

به من نخنـــــــــــد

من دیوانه نیستم
فقط کمی تنهایم
همین!
چرا نگاه می کنی؟
تنها ندیده ای؟
به من نــــــــخـند
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم
!!!



نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت1:18---19 شهريور 1391
واقعا عالی بوووووووووووووووووووووود

بگو با عشق هم زادم موافق نیستی باران؟........ به من با خنده می گویی که عاشق نیستی ، باران......... تمام این دقایق را به رویای تو سر کرد.باران......... دریغا ، صد دریغا ، این دقایق نیستی باران......... هزاران وعده ام دادی که همراه دلم باشی......... ولی صد آه و افسوس که صادق نیستی ،باران........ دلم خشکید و پژمردم ، از این ابر سترگون........ چه شد حتی به یاد این شقایق نیستی ، باران؟........... بگو آری ، بگو آری بگو جوابت را بگو دیگر............ قبولم کن مگر دیگر که لایق نیستی باران............. خودم را عاشقانه تر به پای تو فدا کردم............ چرا با خنده می گویی که عاشق نیستی ، باران..............
پاسخ:ممنونـــــم..لطف داری


باران
ساعت0:25---9 شهريور 1391
سلام مهدیس جووووووووووون وبلاگ توپی داری لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن
پاسخ: اوکــــــــی


maryam.m
ساعت19:10---7 شهريور 1391
به من نخند !

اگر روزی برای رفتنت دست زدم

برای رفتنت از کنارم خوشحال نیستم

من فقط برای شادی تو به هر کاری که تو را راضی کند دست زدم!!

من هنوز به عشقمان وفا دارمپاسخ: زیبــــــــــا مریم جووووووون...مرســــــــی


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت19:00---7 شهريور 1391
به انتهای بودنم رسیده ام…
اما …
اشک نمی ریزم…
پنهان شده ام پشت لبخندی که درد میکند…


حدیث
ساعت15:54---6 شهريور 1391
سلام،مهدیس جون

من از این عکس خیلی خوشم اومد.

من نقاشی میکشم،و از این جور عکس ها خیلی خوشم میاد و سریع نقاشیش میکنم

بازهم مرسی پاسخ:فــــداتــــــ


بهروز
ساعت13:29---6 شهريور 1391
گذشته ی من گذشت ..!

حتی می توانم بگویم درگذشت...

و من برایش ماهها و روزها سوگواری و سکوت کردم .....

خاطراتم را زیر و رو کردم و ای کاشهای فراوان گفتم ..!

ولی دیگر بس است!

... ... ... ... من به شروعی دیگر می اندیشم

و به شروع زندگی دیگر

و حس ناب تازه شدن.
پاسخ:آره ایــــــن درســــــته! یــــک شـــــروع دیــــگر...مرســـــی بهـــروز عزیــــــز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,

] [ 12:57 ] [ مهدیــــس ]

[ ]