من صبورم اما....

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

من صبورم اما....

 
به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم
یا اگر شادی زیبای تو رابه غم غربت چشمان خودم میبندم
تو نمی دانی چقدر با همه ی عاشقی ام محزونم
و به یاد همه ی خاطرهات مثل یک شبنم افتاده به خاک مغمونم
من صبورم اما...
بی دلیل از قفس کهنه ی شب می ترسم
بی دلیل از همه تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند میترسم
من صبورم اما...
این بغض گران صبر نمی داند چیست!!!!



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت4:27---2 مرداد 1391
از دست دادن كسي كه دوستش داريم خيلي دشوار است اما اكنون به اين نتيجه رسيده ام كه كسي، كسي را از دست نمي دهد زيرا مالك آن نيست و اين يعني آزادي داشتن بهترين هاي دنيا، بدون آنكه صاحبشان باشيم.

فضاي وبلاگت غم قشنگي داره.
پاسخ: زیباااا بوووود محسن جاااان..مرسی از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

] [ 13:20 ] [ مهدیــــس ]

[ ]