تجربه ( شعر ازخودم)

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

تجربه ( شعر ازخودم)

 
 
 
زندگی را تجربه کردم

 
عشق و دوست داشتن را تجربه کردم
 

 
مرگ احساس و روحم را تجربه کردم
 

 
شکست،گناه و غربت راهم تجربه کردم
 

 
وحالا تنها چیزی که نمیتوانم تجربه اش کنم:

فراموشی است....



نظرات شما عزیزان:

ممل & قصـــــرکــــــــاغذی1
ساعت23:47---22 تير 1391
سلام دوست من خوبی؟ راه اندازی وبلاگتو بهتون تبریک میگم.واستون آرزوی موفقیت میکنم.
منتظر حضور گرمتون در قصرکــــــــاغذی1هستم...
باتشکر وسپاس فراوان ازشما هم وبلاگـی عزیز
ازطرف مدیر وبلاگــــ قصرکــــــــاغذی1
محمدرضاصادقی
تــــا درودی دیگــــر بدرود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,

] [ 11:57 ] [ مهدیــــس ]

[ ]