خداوندا گله دارم

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

خداوندا گله دارم

 

 

"خداوندا گله دارم"
 
سکوت را انتخاب میکنم برای فریاد زدنم
و زندگی را به اجبار می گذرانم
خداوندا گله دارم
برای آنچه که می بینم اما نمی توانم کاری بکنم
قفل غمها را با کدامین کلید از روزگار بگشایم
خداوندا گله دارم
ز این روزگار
ز تاریکی
ز غمها
ز شادی ها
ز انسانها

 

ز خود نیز من گله دارم



نظرات شما عزیزان:

زهره صادقی
ساعت0:40---4 تير 1391
با سلام به مهدیس عزیز

بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود

من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.

اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...

سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .

توفیق رفیق راهتان باد


پاسخ:سلام زهره جان ...ممنونم از نظر زیبات...چشم حتما میام به گالریت سرمیزنم...قربونت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:,

] [ 23:31 ] [ مهدیــــس ]

[ ]